Ja, jag är dålig, jag vet.

Tiden har försvunnit och även om det då och då har passerat i mina tankebanor så har jag ändå skjutit bloggen på framtiden. Tur för mig att jag inte jobbar med det här. Men om jag nån gång i livet skaffar en iphone så kommer det nog bli lite oftare.

När jag nu äntligen satte mig ner och skulle läsa ikapp de bloggar jag följer inser jag att jag blivit utmanad (!?). I ett inlägg från den alltid lika välformulerade Jonna fick jag i uppdrag att tänka på vad det är jag gör egentligen. Så, here we go.

4 Tv-program jag tittar på
Greys Anatomy
Parlamentet
Criminal Minds
How I met your mother

4 saker jag gjort idag
Kört till Landvetter och tillbaka
Ringt och lämnat fel mailadress till tjejen som ska skicka viktiga dokument
Varit arg på mig själv för att det inte är telefontid igen förrän imorrn
Bokat in mig på ett spinningpass ikväll

4 saker som jag längtar efter
Semester
Snuggles
Mina vänner som bor alltför långt bort
våren


4 saker på önskelistan:
Garmin forerunner
Snuggles
Varma vinterskor
Gooos i soffan till en bra dvdbox
 
4 saker jag avskyr:
Regn
Kallt
Tidiga mornar
PMS


4 jag utmanar:
Emma
Elin
Anne
Jonna (ja, annars blir det inte fyra, men du behöver inte göra igen. Jag är bara inte så bra på blogghäng)

Så, då vet ni.

Jag ska se om jag kan försöka bättra mig på uppdateringen. Vi får se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0