Long time

Ja, det var ett tag sen. En massa saker har passerat som jag tänkt att jag ska ventilera här. Nu kommer jag dessvärre inte ihåg något av det.

En glad nyhet är att det nu äntligen börjar verka som att det blir en liten semester i januari. Miami. Sweet! Men jag vågar väl inte riktigt ropa hej än. Det är inte jag som bestämmer. Men herreguuud vad jag vill. Sen har jag nog fått anders att vilja åka till peking. Med lite tur kanske man kan få till det till våren innan fotbollssäsongen sätter fart.

Idag ska jag vara barnvakt en liten stund. Åt världens sötaste Agnes 3år och världens sötaste Alva 4månader. Bara en timme eller nåt som tur är. Det kan väl inte inträffa nån katastrof på den korta tiden.

Apropå sett och hört så var det tjöt på radion för ett tag sedan huruvida det var diskriminerande mot kvinnor att förväntas gilla underhållning i stil med "ladies night". Hur kan det vara det undrar jag. Gillar man inte den typen av underhållning så är det väl inte så himla svårt att låta bli att köpa biljett eller? Jag tycker att ordet diskriminering missbrukas en aning. Uppenbarligen funkar ju konceptet att ha snygga män som dansar och sjunger för en kvinnlig publik. Hur kan det vara diskriminerande då?

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh! Hoppas det blir Miami. Då kan du skicka ett vykort med texen "I'm in Miami bitch"

Ta med mig som handbagage :)

2010-10-17 @ 21:52:40
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0