effektiv dag

Jösses körs vad jag har fått gjot mycket idag. Sprang rundan på 15 (!) sekunder mindre idag än sist. Sen till stan och hämta skostället som var beställt, köpa ett par livsnödvändiga klädesplagg (vita leggings som jag ska byta till gråa och en stooor fin top som magen kan var hur mjuk den vill i). Sen var jag i den gamla lägenheten och sålde den gamla tv-bänken som har stått i förrådet i några år. Efter mathandling och hemkomst började vi slänga upp grejer på väggarna. Tavlor, hyllor, vinställ och sånt jox. Fast det tog inte så lång tid innan jag blev så hungrig att det inte gick att samarbeta så jag gick och fixade mat istället.

Fan, nu gjorde jag så som jag inte vill göra egentligen. Jag vill inte att det här ska vara en dagbok där jag berättar om min dag. Det är ju så galet ointressant. Det får stå kvar, det är nog ingen som blir drabbad. Men det ska inte upprepas.

Här är en fråga. När får man börja ha stövlar? Det är för somrigt än va?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag ser massa människor som har såna där motorcykelstövlar jämt och ständigt tycker jag. Och gummistövlar är det ju alltid fritt fram på.

2010-09-02 @ 19:41:09
URL: http://amningshysteri.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag vill visst läsa om din dag!! Så sluta inte med det.

Imorgon tänker jag ha mina gummistövlar även om det är sol. Så det så!

2010-09-02 @ 21:30:45
URL: http://emmainstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0