Fotboll vs Idol

Jag tänkte zappa lite och gjorde det med bravur. Missade de tre första målen och den omtvistade utvisningen. Men jag fick ju iallafall se tre mål i andra halvlek. Jag tycker det är extra roligt när inhoppare får göra mål. Idol bjöd väl inte på några överraskningar. Några var bra, andra var inte riktigt lika bra. Hon, tjejen med gitarren som hade skrivit sin låt själv verkar bra. Heja henne. Synd att man inte orkar se mer än auditionavsnitten.

Min fina sambo tränar idag. Sen skulle de ha möte. Han sa att han skulle bli lite sen hem men att han nog var hemma till andra halvlek. Gulligt! Matchen är slut för länge sen och jag gissar att de kanske har börjat mötet nu.  Självklart höll jag masken när jag skrattade inombords åt hans medvetna eller omedvetna förskök att verka vilja se matchen hemma. Fin är han iallafall. Den finaste faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0