Ge mig semester. NU!

Tänk att tillbringa en hel vecka eller två i horisontalläge. Läsa böcker och må fint. Varva mellan bad, god mat och ett eller annat glas gott vad man nu vill ha. Tyvärr så öser det inte in pengar just nu så det blir nog inget. Hoppas att stryktipset på lördag kan ändra på det.

Skummade igenom bloggarna jag brukar hänga på och måste säga att Jonna nailed it. Sen SD valdes in i riksdagen så har även jag gjort finfin husmanskost. Korvstroganoff blev det idag. How about that. Vad är grejen? Kan nån kolla upp tyskarnas eventuella matvaneförändringar på 30-talet. 

Historiskt sett så föregås tydligen hetsjakt på människor av en finansiell kris. Det är ganska intressant. Då borde det inte bli så allvarligt eftersom Sverige klarade krisen bättre än många andra. Och SD har inte en manskap nog att bemanna stolarna de ska sitta på runt om i landet. Vi klarar nog det här.

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart jag gjorde. Det gör jag alltid.

2010-09-26 @ 12:24:14
URL: http://amningshysteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0