Trött som en gnu.

Grannen, vi vet inte riktigt säkert vilken av dem, hade efterfest inatt. Vaknade halv tre tre av jävligt hög musik. Min första tanke var att det var killen på samma våningsplan som oss men efter att ha legat i sängen och sjungit med till "I know him so well" så insåg jag att det inte kan vara han. Det måste vara en tjej. Det kom fler typsiktypiska tjejlåtar. Den enda man kan misstänka då är tjejen på bottenvåningen. Bra jobbat av henne att väcka oss som sover fyra våningar upp i huset. Det hela avslutades med en Erasurekavalkad vid femsnåret. Sweet!

Resultatet blev att jag inte orkade upp i tid till spinningen. Jag ska nog gå och ringa på inatt när jag kommer hem från jobbet. Bara kolla om hon sover. Fast det kanske inte är hon. Det kan ju vara den oerhört manlige polisen här under också. Han var duktig på efterfest i somras. Med risk för att låta fördomsfull, är inte Erasure polismusik? Elin, vad tycker du?

Nu ska jag äntligen åka iväg till min privatfrisör i tångaberg. Ta av en decimeter. Sen ska jag försöka att klippa mig lite oftare så att det inte blir så risigt som det är nu.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, såg en kommentar från er granne angående en efterfest som inte var hans så du får nog fortsätta ditt span, ev ta hjälp av polisen för att får fram den skyldige snabbare :)

2010-09-30 @ 21:42:26
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0