Nu! Äntligen! Ja, det tar lite tid ibland...

Nu! Äntligen! Ja, det tar lite tid ibland. Just nu mest för att jag inte har fattat storheten och effektiviteten i iphone. Men nu kanske det blir ändring på det. Vi får se. Nu har jag iallafall läst nåt som jag vill säga nåt om. Alla som tror att det är nåt viktigt kan genast klicka på krysset längst upp till höger på skärmen. Det handlar om film. Alla som har sett Baksmällan måste väl ändå erkänna att den är bra? Kanske till och med skitbra? En annan allmän kännedom är att sequals väldigt sällan blir bra. Nu ska samma killar som gjorde baksmällan göra baksmällan 2. Why? Kan den inte få vara en egen film av samma gäng istället? Förstör inte det här, snälla. Fast det är klart. Jag kanske blir jätteöverraskad. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0